poniedziałek, 16 marca 2015

Stare zwyczaje

Tytuł: Stare zwyczaje
Tytuł oryginału: The Old Ways 

Autorka: thalassa
Tłumacz: QuinnVictory
Rozdziały: 44
Status: zakończone


Trwa wojna. W kwaterze głównej Zakonu Feniksa przy Grimmauld Place 12 mieszka Hermiona Granger razem z innymi członkami. Gdy chce być miła dla Snape'a obrywa jej się i wtedy dowiaduje się o Starych zwyczajach. Czym one są i jak młoda Gryfonka się ich nauczy? Jaki to będzie miało wpływ na jej stosunki z Severusem? I najważniejsze, kim tak naprawdę jest Severus Snape i jaka jest jego przeszłość? Tego wszystkiego dowiecie się z tego opowiadania.

11 komentarzy:

  1. Jedno z najlepszych opowiadania jakie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ma ktoś może to opowiadanie w wersji PDF? Nie mogę go nigdzie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam napisz mi wiadomość na e-maila to wyśle : superweronika8@gmail.com

      Usuń
  3. Podlaczam się, jeśli ktoś ma dostęp do tego opowiadania to błagam o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam napisz mi wiadomość na e-maila to wyśle : superweronika8@gmail.com

      Usuń
  4. Witam, czytałam to opowiadanie jakiś czas temu, chciałam powtórzyć, ale niestety na wattpadzie już go nie ma. Wie ktoś może gdzie można je znaleźć obecnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ma ktoś może to opowiadanie albo wie gdzie moge przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  6. Można gdzieś to jeszcze przeczytać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wszystkich :) czy istnieje możliwość w jakikolwiek sposób zdobyc jeszcze to opowiadanie? Błagam 😞

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej wyśle mi ktoś to opowiadanie w pdf? proszę m.r.e@interia.pl

    OdpowiedzUsuń