wtorek, 17 marca 2015

Uratuj mnie

Tytuł: Uratuj mnie
Autorka: Tora no Hana
Rozdziały: 35
Status: niezakończone

Zegar na szafce nocnej wybił siódmą. Niechętnie podniosła się do pionu, przeciągnęła i wstała. Syknęła, dotykając bosymi stopami chłodnej posadzki. Przeszła do łazienki pocierając ramiona. Odetchnęła z ulgą kiedy letnia woda zaczęła strużkami spływać po jej ciele zmywając warstwę potu. Rozluźniona, w znacznie lepszym humorze rzuciła na siebie zaklęcie suszące, włożyła szkolne szaty, sprawdzając czy oznaka prefekta jest na swoim miejscu i złapała za torbę z książkami po drodze do drzwi. Weszła do pokoju wspólnego prefektów, gdzie natknęła się na Draco, który uważnie się jej przyglądał. Niepewnie przysiadła przy nim, przerywając niezręczną ciszę:
– Czemu tak się przyglądasz? Pierwszy raz mnie widzisz? – zagadnęła uszczypliwie gotowa do słownej utarczki.
– Po prostu wyglądasz lepiej. Znacznie lepiej – dodał po chwili.
– Lepiej? ­­– mruknęła Hermiona, nie rozumiejąc o co chodzi.
– Jeszcze nigdy nie widziałem nikogo w takim stanie w jakim byłaś dzisiejszej nocy. Przeraziłaś mnie nie na żarty, a i nie tylko mnie – odpowiedział, znów uważnie jej się przyglądając.
– O czym ty mówisz? – fuknęła. – I kogo wystraszyłam? – spytała już podirytowana brakiem odpowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz